Media Club loni zvýšil tržby, letos pocítí dopady Covid-19
Přízový ekonomický vývoj v roce 2019 ovlivnil pozitivně i výsledky
společnosti Media Club v loňském roce. Letos očekává dopady koronavirové
pandemie.
Přízový ekonomický vývoj v roce 2019 ovlivnil pozitivně i výsledky
společnosti Media Club v loňském roce. Letos očekává dopady koronavirové
pandemie.
Přibližně o pětinu se v letošním květnu snížil ve srovnání se
stejným měsícem loni objem reklamních televizních GRP.
IndaHash klientům nabízí správu kampaní na sociálních sítích, zejména
na Instagramu.
Nová zpravodajská stanice počítá i s klasickým prodejem televizní
reklamy.
Podle dat z monitoringu byl počet odvysílaných reklamních televizních TRP
v prvním čtvrtletí vyšší než ve stejném loňském období.
Podle obchodního ředitele Jana Čadka eviduje Media Club ze strany zadavatelů
rozhlasové reklamy zájem o novou spolupráci.