Media Club i Nova potvrdily pozice ve svých cílovkách

Z pohledu podílu na sledovanosti si obě nejsilnější obchodní sítě udržely v prvním pololetí roku pozice ve svých klíčových diváckých skupinách.

Po 12. července 2021 12:05 2 min Sdílet

# TV

/media/17457/tv-studio-shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/17457/tv-studio-shutterstock

Fullscreen Sdílet

Největší obchodní sítě na televizním trhu, Media Club a Nova Group, si za období letošního prvního pololetí udržely vedení ve svých primárních cílových skupinách v podílu na sledovanosti. Media Club informoval, že v cílové skupině 15-69 zaznamenal v prvním pololetí podíl 34,19 %, což byla nejvyšší hodnota v této divácké kategorii. Do uvedeného výsledku je započítán i výkon zastupitelství Atmedia, se kterým Media Club na reklamním trhu spolupracuje. 

Bez započtení podílu Atmedia představoval průměrný podíl Media Clubu (tj. stanice skupin Prima, Barrandov, Óčko a dále kanály Nickelodeon, Nick Jr., NickToons, Paramount Network a Retro) v prvním pololetí 2021 ve skupině 15-69 výše 29,66 % a po České televizi byl druhý nejvyšší. 

Skupina Nova pak zůstává v podílu na sledovanosti nejsilnější ve své hlavní cílové skupině 15-54. Za období prvního pololetí zde dosáhla 33,13 %, což byl nejlepší výsledek ze všech obchodních sítí.

Všechny údaje se vztahují k uvedeným cílovým skupinám v celodenním vysílání a vycházejí z dat oficiálního měření ATO-Nielsen Admosphere.

Typ zobrazení

Podíl obchodních sítí (%), 15-69, celý den

Fullscreen Sdílet

  Hodnota
Media Club+ATM 34.19
Česká televize 30.25
Nova Group 29.19

      Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, hodnoty se zobrazí najetím na sloupec

      Typ zobrazení

      Podíl obchodních sítí (%), 15-69, celý den

      Fullscreen Sdílet

        Hodnota
      ČT celkem 30.25
      Media Club 29.66
      Nova Group 29.19
      Atmedia 4.53

          Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, hodnoty se zobrazí najetím na sloupec

          Typ zobrazení

          Podíl obchodních sítí (%), 15-54, celý den

          Fullscreen Sdílet

            Hodnota
          Nova Group 33.13
          Media Club+ATM 32.05
          Česká televize 27.87

              Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, hodnoty se zobrazí najetím na sloupec

              Typ zobrazení

              Podíl obchodních sítí (%), 15-54, celý den

              Fullscreen Sdílet

                Hodnota
              Nova Group 33.13
              Česká televize 27.87
              Media Club 27.65
              Atmedia 4.41

                  Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, hodnoty se zobrazí najetím na sloupec

                  Jak už jsme informovali, z hlediska vývoje podílu jednotlivých televizních skupin na sledovanosti vyšlo první pololetí především České televizi, která si v meziročním srovnání polepšila nejvíce. Pomohl ji zejména návrat sportovních akcí a s tím i růst sportovního kanálu ČT sport ve srovnání s loňským prvním pololetím. Dařilo se také tematickým stanicím Atmedia.

                  -mav-

                  # sledovanost # TV # reklama # Česká televize # Media Club # Atmedia # Nova Group # obchodní síť

                  Guru Weekly

                  Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.