Na European Excellence Awards má MSL čtyři shortlisty
Česká agentura MSL se dostala do finále na evropské soutěži European
Excellence Awards.
Česká agentura MSL se dostala do finále na evropské soutěži European
Excellence Awards.
Český McDonald’s začal na sociálních sítích využívat gify. Počet
jejich zhlédnutí přesáhl hranici miliardy.
McDonald’s se v podzimní kampani soustředí na kuřecí nabídku. Staví
na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny“.
Non-fungible token neboli NFT, označující originální digitální obsah, se
prosazuje v marketingových aktivitách mnohých značek.
McDonald’s se spojil s Tomášem Břínkem, stojícím za profiem TMBK.
Společně vytvořili NFT dílo, které je nyní draženo v digitální aukci.
Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím
zaměstnancům.
McDonald’s od června nasadil novou kampaň na McCafé. Oslovit s ní chce
milovníky kávy i ty, co hledají pohodlné řešení.
Soutěž Sabre Awards, jenž oceňuje nejlepší PR projekty v Evropě,
zveřejnila letošní shortlist.