McDonald’s podporuje sýrovou nabídku novou kreativou

McDonald’s vrátil od 29. listopadu sýrovou sezónu, což podporuje kampaní pod novým kreativním konceptem Sýýýr is hýýr.

Po 6. prosince 2021 07:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19221/mcd_syr

Fullscreen Sdílet

/media/19221/mcd_syr

Fullscreen Sdílet

McDonald’s vrátil od 29. listopadu sýrovou sezónu, což podporuje kampaní pod novým kreativním konceptem Sýýýr is hýýr. Ten se promítne do celé komunikace, jak v restauracích, tak v online a na sociálních sítích. Motiv sýru se promítne také do aplikace a webových stránek

Kromě nového vizuálního provedení s sebou přináší i nové produkty. Klasické nabídky jako Swiss King nebo Cheese King nově doplňuje také Cheese King Jalapeños, hermelínky v menu nebo Swiss King Bagel, díky němuž se sýrové menu rozrůstá do snídaňové nabídky. „Sýrová sezóna je naše dlouhodobě nejočekávanější prémiová produktová kampaň. To dokládají i četné dotazy ze strany našich zákazníků, které v podstatě nikdy nekončí, což nás samozřejmě moc těší. Doufáme, že novinky v portfoliu i nový komunikační koncept zaujmou a setkají se s nadšením,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel. Průměrně se prodá 2 miliony burgerů z nabídky Sýrové sezóny.

Za vizuální podobou kampaně stojí DDB, komunikaci na sociálních sítích a spolupráci s influencery zaštítí Follow Bubble, o PR komunikaci se postará MSL, nákup mediálního prostoru v online zajistí OMD.

-mav-

# reklama # fast food # McDonald’s # sýr

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.