Mazagrande u příležitosti olympiády opět sází na Adama Ondru

Značka Mazagrande do televize nasadila reklamní spot s horolezcem Adamem Ondrou. Podporuje tak limitovanou edici Ginger & Orange.

Čt 13. května 2021 09:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16749/mazagrande_adamondra_horizontal

Fullscreen Sdílet

/media/16750/mazagrande_adamondra_vertical

Fullscreen Sdílet

Vzhledem k přeložené olympiádě, která by se měla konat letos v srpnu v Tokiu, značka Mazagrande, patřící do portfolia společnosti Tchibo, opět oživila svou komunikaci s Adamem Ondrou. S českým horolezcem spolupracuje již od roku 2018, předloni s ním uvedla i limitovanou edici Ginger & Orange, jež bude dostupná až do konce letošního roku. Nyní ji podporuje reklamní kampaní. 

„Adam Ondra vyhledává cesty, které před ním nikdo nikdy nevylezl a posouvá tak hranice lezení. Právě zvědavost, kam až sahají jeho limity, je jednou z věcí, které ho ženou dál a je i tím, co ho pojí s Mazagrande,“ vysvětluje spojení značky s profesionálním lezcem Kateřina Harcubová, Junior Brand Manager Mazagrande.

Limitovaná edice byla komunikována již v loňském roce v televizi, outdooru či na sociálních sítích. Součástí kampaně byl také sponzoring ledové stěny u obchodního centra Černý Most, prezentace na festivalech nebo interní motivační programy pro prodejce sítě Tchibo. 

Od dubna letošního roku ji opět podporuje televizní spot, jenž poběží až do konce léta. Dále Mazagrande využívá komunikaci v místě prodeje, kde jsou chladničky obohaceny o klíčový vizuál s Adamem Ondrou. Zaměstnanci společnosti mohou soutěžit o setkání s Adamem Ondrou a možností zalézt si s ním na stěně. 

Limitovaná edice Ginger & Orange se stala druhou nejoblíbenější příchutí minulého roku.

-stk- 

# reklama # kampaň # limitovaná edice # Tchibo # Mazagrande # Adam Ondra

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.