Maybelline si na tvorbu YouTube seriálu vybírá Bubble

Maybelline volí na produkci YouTube seriálu s názvem Make-up in the City agenturu Bubble.

Po 22. února 2021 12:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15837/bubble-tým-zleva-kateřina-krobová-martin-pistulka-andrea-krenková-silvia-kolesárová-lucia-stulrajterová-linda-stárková-vasyl-rusyn-silvia-ravasová-1-kopie

Fullscreen Sdílet

/media/15837/bubble-tým-zleva-kateřina-krobová-martin-pistulka-andrea-krenková-silvia-kolesárová-lucia-stulrajterová-linda-stárková-vasyl-rusyn-silvia-ravasová-1-kopie

Fullscreen Sdílet

Značka dekorativní kosmetiky Maybelline New York z portfolia společnosti L’Oréal startuje už pátou sezónu svého YouTube seriálu Make-up in the City. Produkci 12dílné série svěřila agentuře Bubble.

„Maybelline New York je jediná beauty značka na našem trhu, která vytváří pro své fanynky a zákaznice youtube obsah v dlouhodobém časovém horizontu. Cílem videí je udělat z líčení zábavu a snížit možnou frustraci z aplikace či výběru správného make-up produktu, a to za pomoci příjemných osobností Maybelline ambasadorů, či blogerů,” popisuje Barbara Čiháková, Group Product Marketing Manager ze společnosti L’Oréal.

Agentura Bubble má po vítězství v tendru, kterého se účastnilo šest agentur, za úkol připravit pro Maybelline New York minimálně jednu sérii videí pro český, slovenský a maďarský trh. „Není mnoho značek, které se rozhodnou natáčet pravidelný obsah na YouTube. Proto jsme moc rádi, že jsme v tendru uspěli a po McDonald's YouTube kanálu se můžeme zapojit do tvorby obsahu pro další velmi úspěšný projekt, jakým Make-up in the City určitě je,” říká Andrea Krenková, Client Service Director, z agentury Bubble.

Vítězný návrh L’Oréal zaujal hned z několika důvodů. „V první řadě to bylo naprosto rychlé a přesné napojení na cílovou skupinu, pochopení očekávání, souhra týmu a taktéž interní produkce byla obrovská kompetitivní výhoda oproti jiným agenturám. Pokorný přístup s cílem napojit se plynule na stávající komunikace, nikoliv změnit koncept od hlavy po paty byl pro nás třešnička na dortu, která skvěle doplnila vše ostatní,” komentuje Lenka Kowařowská, Digital Manager v L´Oréal. 

Výhodou v tendru bylo i zajištění vlastní produkce. „Na produkcích pro značky McDonald's nebo Philips máme vyzkoušeno, že vlastní produkce dokáže celý proces maximálně zrychlit a pro klienta zjednodušit. V tendru jsme tak mohli kromě zkušeností nabídnout také naše studio Bright, techniku, režiséra, kameramana, rekvizity – vzniklo nám tady malé newyorské studio. To pochopitelně také optimalizuje celkovou cenu.” doplnila Krenková.

Nový díl, s Monikou Bagárovou v hlavní roli, je již nyní k vidění na oficiálním kanálu Maybelline New York. Další budou vycházet pravidelně každý první den v měsíci.

-stk- 

# YouTube # agentura # tendr # výběrové řízení # L'Oréal # Bubble # digitál # Maybelline

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.