Marketingovým ředitelem Letiště Praha je Marek Hornych

Novým marketingovým ředitelem Letiště Praha se stal Marek Hornych. Na starosti má i rozvoj zákaznické zkušenosti.

/media/24630/marek_hornych_1

Fullscreen Sdílet

/media/24630/marek_hornych_1

Fullscreen Sdílet

Novým marketingovým ředitelem Letiště Praha je od letošního dubna Marek Hornych. Kromě marketingových aktivit bude mít na starosti rozvoj zákaznické zkušenosti. Jeho hlavním úkolem tak bude posilování značky letiště a rozvoj služeb s orientací na potřeby cestujících.

„Naším cílem je věnovat se zákaznické zkušenosti, znát potřeby a očekávání našich cestujících a poskytovat jim kvalitní služby. Chceme se zaměřit především na komunikaci s cestujícími, navigaci na letišti a bezproblémový průchod kontrolami a na rozsah a kvalitu našich služeb,“ říká Hornych.

Před příchodem na Letiště Praha působil Marek Hornych v oblasti bankovnictví a finančních služeb. Přichází po dvou letech v Komerční bance, kde měl na starosti design nových produktů a služeb banky. V minulosti působil ve společnosti AirBank nebo ve finanční skupině Wüstenrot, kde byl zodpovědný za řízení obchodu. V oblasti marketingu, inovací a obchodu se pohybuje přes patnáct let.

-mav-

# personálie # lidé # marketing # Letiště Praha # Marek Hornych

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.