Letiště Praha si na kreativu vybírá McCann Prague
Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann
Prague.
Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann
Prague.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku
seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště
Václava Havla, se rozšiřuje do škol.
Novou tiskovou mluvčí Letiště Václava Havla Praha je Denisa Hejtmánková.
Jejím zástupcem se stal Jiří Hannich.
V podcastu Runway Talkks představí Letiště Václava Havla osobnosti, jejich
příběhy i své zákulisí.
Letiště Praha startuje nový B2B komunikační koncept, kterým cílí na
profesionály v oblasti leteckého obchodu.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Novým marketingovým ředitelem Letiště Praha se stal Marek Hornych. Na
starosti má i rozvoj zákaznické zkušenosti.
Kreativa kampaně je postavená na ikoně letového režimu, který chce
Letiště Praha využívat dlouhodobě. Kampaň bude uvedena i v německé
mutaci.