Autor textu MediaGuru
Do čela Brand, Marketing and Communication (BMC) oddělení českého
zastoupení poradenské společnosti EY nastupuje Lenka Vaněk.
Oddělení Brand, Marketing and Communication české pobočky poradenské společnosti EY povede Lenka Vaněk. V čele marketingu střídá dosavadního ředitele Jiřího Caudra.
Hlavními pilíři strategie Lenky Vaněk má být udržitelnost, podpora odborné diskuse se světovými experty a vzdělávání budoucí generace. „Zmírnění dopadu klimatických změn, udržitelnost a odpovědné podnikání se budou odrážet ve všech oblastech naší činnosti jak v České republice, tak po celém světě. Věříme totiž, že jsou to právě globální lídři odvětví, jako jsme my, kdo má jít společnosti příkladem a dokázat, že investovat do udržitelnosti se vyplatí, i když to na první pohled nepřináší zisk,“ uvedla Lenka Vaněk. Tomu má odpovídat i lokální česká marketingová strategie, která se chce opřít zejména o tři hlavní pilíře – odbornost lidí, společenskou odpovědnost zejména ve vztahu k mladé generaci a udržitelný byznys.
Do čela marketingu přechází Lenka Vaněk ze své současné role v Consultingu EY, kde vede tým zaměřený na spotřebitelské produkty a maloobchodní služby a také tým EY wavespace. Předtím pracovala jako marketingová ředitelka v potravinářské společnosti Hamé, zkušenosti má ale také z retailu, farmacie, výzkumu, vývoje a inovací v českém kontextu i na mezinárodních trzích.
-stk-
# personálie # lidé # marketing # komunikace # EY # udržitelnost # Lenka Vaněk
Autor textu MediaGuru