Pernod Ricard: Promoce objemově sice pomohou, značka ale trpí
Výsledkem neustálých promocí je, že si lidé myslí, že dobrá whisky
stojí 300 korun, říká Tomáš Hvězda, brand manager značky Jameson
společnosti Jan Becher Pernod Ricard.
Výsledkem neustálých promocí je, že si lidé myslí, že dobrá whisky
stojí 300 korun, říká Tomáš Hvězda, brand manager značky Jameson
společnosti Jan Becher Pernod Ricard.
Časopis Vogue CS a Seznam.cz se spojily se značkou Samsung, CNC vyvinul svůj
MediaBook.
Sérii tematických setkání pořádá Česká eventová asociace. V prosinci
se ohlédne za světovou oborovou soutěží BEA.
Jak na psychologii ceny i o tom, co ovlivňuje ekonomické rozhodování
lidí, hovořil na konferenci POPAI Day profesionální vyjednávač Vít
Prokůpek.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Z restaurační skupiny Riccarda Lucqueho a Ondřeje Rákosníka odchází
z čela marketingu a PR Markéta Tichavská.
Firmy by se měly ve svých strategiích zaměřit spíše na odstraňování
bariér k nákupu. Právě „bolest“ zákazníky totiž odrazuje víc, než
je přitahuje možné potěšení.
Kosmetickou značku Kylie Jenner, nevlastní sestry Kardashianových, kupuje
z 51 % společnost Coty.
Světoznámý pizzařský řetězec vstupuje na český trh. Začíná v Brně,
do budoucna plánuje rozšíření i do Prahy.
Pokračování dětského trháku Ledové království 2 právě přichází do
českých kin. Na možné opakování marketingového úspěchu jsou připraveni
i prodejci.
Olympijská kolekce do Tokia pracuje s nápisem země a prvkem gymnastické
figury.