Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing
Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek,
marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.
Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek,
marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým šéfem marketingu McDonald’s v České republice se stal Martin
Troup. V pozici nahradil Ivanu Šedivou.
Značkám se vyplatí i spolupráce s tzv. nanoinfluencery, oslovující na
sociálních sítích jen malou komunitu.
Společnost Potten & Pannen – Staněk začala spolupracovat s cukrářem
Josefem Maršálkem, porotcem soutěže Peče celá země.
# Retail # Aktuality # Marketing
Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu
Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store
a Google Play k nejstahovanějším.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lidl od konce února zmenšil svůj leták. Má díky tomu uspořit více než
2500 tun papíru ročně.
# Retail # Marketing # Aktuality
Bala má nové logo a během letošního roku dostane novou vizuální identitu
více než 130 prodejen. Změní se i web a Facebook.
Doposud e-commercový hráč se chce prosadit i ve fyzickém světě. Chceme
tím zacílit i na konzervativnější zákazníky, říká CEO Bonami Pavel
Vopařil.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu, komunikace a PR společnosti Sodexo nastupuje Lenka
Křivancová.
V Cubex Centru Praha a Konferenčním centru City se na konci března
uskuteční třetí ročník Event Festu.