V ČR roste zájem o biopotraviny, tržby se zvýšily o 16 %
Obchodní řetězce pozorují rostoucí zájem o biopotraviny. Svou nabídku
neustále rozšiřují a také komunikují.
Obchodní řetězce pozorují rostoucí zájem o biopotraviny. Svou nabídku
neustále rozšiřují a také komunikují.
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.
Nedostatek roušek vyústilo v akci „Šije celé Česko“. Zapojuje se
veřejnost i firmy. E-shopy zaznamenávají skokový nárůst prodejů šicích
strojů.
I k situaci s pandemií koronaviru se musí firmy postavit čelem a komunikovat ke svým spotřebitelům, píše firma Socialbakers.
V České republice roste počet ekodrogerií, a to v offline i online
prostředí. Své zákazníky inspirují ke změně spotřebitelského
chování.
Kreativním šéfem české značky Kara se stal designér Jan Černý. Prvním
jeho krokem je nové logo od Studia Najbrt.
Letošní Marketing Festival se odehraje pomocí videa, účastníci mohou
získat příští rok vstupenky s 50% slevou.
Společnost Mattoni 1873 se stala partnerem Mezinárodního filmového
festivalu Karlovy Vary.
Do Česka v loňském roce přišlo 22 nových značek, zejména z odvětví
módy. Je to nejvíce v regionu.
Kvůli koronaviru stát zakazuje od dnešních 18 hod. akce nad
100 účastníků. Škody vzniknou pořadatelům, agenturám i cateringovým
společnostem.