Restauracím pomáhají vyhledávače i nové možnosti rozvozu
Na pomoc restauracím, které musely kvůli pandemii zavřít či omezit svůj
provoz, vznikají mnohé iniciativy.
Na pomoc restauracím, které musely kvůli pandemii zavřít či omezit svůj
provoz, vznikají mnohé iniciativy.
CzechTourism posouvá v důsledku pandemie koronaviru systém kofinancování
marketingových aktivit. Plánuje imageovou kampaň.
Z každého prodaného kusu Igráčka s rouškou poputuje 15 Kč na nákup
nutně potřebných ochranných prostředků.
Becherovka na jaře vstoupí do maloobchodu se svou nefiltrovanou verzí.
O plánech této tradiční české značky jsme mluvili s jejím manažerem
Jakubem Loosem.
Rozhodnutí se týká všech značek skupiny, firma chce investovat na podporu
boje proti Covid19.
Vlastní portál s e-shopem vytvořil v Bageterii Boulevard tým zhruba šesti
lidí za šest dní. Bleskový vývoj popisuje Jana Nováková, zajišťující
v BB systémový rozvoj.
Pandemie koronaviru doléhá i na producenty piva, kteří musí upravit svou
výrobu. Malé pivovary se pustily do rozvozu, velké pozastavují své
marketingové aktivity.
Yemi A. D. a zakladatelé Unicorn Attacks plánují společně se společností
Deloitte livestream konferenci s předními představiteli českého byznysu.
Český výrobce obuvi Prabos představuje aplikaci, díky které lze objednat
boty na míru online.
Tři čtvrtě miliardy korun tržeb představuje pod České eventové asociace
očekávaný propad eventových aktivit za dobu tří měsíců.