Z Herbadentu chceme udělat lovebrand
Vedle dentální péče se chceme pustit i do jiných kategorií, říká za
Herbadent jeho obchodní a marketingový ředitel Martin Hošek.
Vedle dentální péče se chceme pustit i do jiných kategorií, říká za
Herbadent jeho obchodní a marketingový ředitel Martin Hošek.
Dlouhodobě nepoužívanou institucionální oranžovou ve vizuálním stylu
nahrazuje tmavě modrá.
Konference Umělá inteligence 2020, Nástroje v marketingu a Jak efektivně
pracovat s influencery se uskuteční online.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Generálním ředitelem společnosti Jaguar Land Rover se stal v Rakousku a České republice Felix J. Wannemacher. Zodpovědný bude i za marketing obou
značek.
Asko má sice zavřené prodejny, ale funguje dál díky e-shopu. „Věříme,
že i přes současnou situaci udržíme náš plán,“ říká Andrea
Štěpánová, marketingová ředitelka řetězce.
Vládní nařízení kvůli koronavirové pandemii se dotkla i farmářů. Ti
se z farmářských trhů přesunuli do digitálního prostředí, využívají
online tržiště, FB skupiny i vlastní e-shopy.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Gin Beefeater na český trh přináší novinku Blood Orange. Podporu chystá
kampaň v létě.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Budějovický Budvar uvádí na trh nové etikety. Zároveň podpoří kampaní
novinku v podobě hořkého ležáku Budvar 33.
Nová aplikace Bolt Food nabízí rozvoz jídla z více než 100 restaurací
v nabídce. Přibude i možnost objednat si z pekařství, cukrárny či
květinářství.
Věříme, že i v současné nelehké situaci může nový spot díky svému
pozitivnímu charakteru spotřebitele potěšit, říká za značku Božkov
Michal Jakl.