Zalando podporuje udržitelnost vlastní kolekcí
Ve spolupráci s osmi evropskými módními značkami připravil e-shop Zalando
udržitelnou kolekci.
Ve spolupráci s osmi evropskými módními značkami připravil e-shop Zalando
udržitelnou kolekci.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Jiří Švancara se vrací do Prazdroje, kde před patnácti lety zahájil svoji
profesní kariéru.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Martin Dolský, dosavadní šéf marketingu Penamu, povede i marketing United
Bakeries.
# Aktuality # Retail # Marketing
V pražském nákupním centru Palladium otevřel první brandovaný obchod
značky Manner v České republice.
Tzv. nový normál, který vzniká na poli content marketingu v důsledku
aktuální pandemie, může být jen obvyklý stav viděný novýma očima.
Pochopit, jak se zákazník rozhoduje při nákupu, může řetězcům
i výrobcům pomoci vylepšit nabídku a zvýšit prodeje.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie markt spouští pro zákazníky novou aplikaci v mobilním
telefonu, která funguje jako věrnostní karta a informační portál
zároveň.
Procter & Gamble představuje první systém opakovaně plnitelných a použitelných lahví u značek vlasové kosmetiky.
Ve spolupráci s novým majitelem značky, společností Coca-Cola HBC,
vstupuje kavárenský řetězec Costa Coffee se svou nabídkou i do retailu.
Datart používá od října nový kreativní koncept a v průběhu tohoto a příštího roku ho bude rozvíjet.