Marketing United Bakeries nově vede Martin Dolský

Martin Dolský, dosavadní šéf marketingu Penamu, povede i marketing United Bakeries.

Út 27. října 2020 12:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/14561/martin-dolsky

Fullscreen Sdílet

/media/14561/martin-dolsky

Fullscreen Sdílet

Do čela marketingu společnosti United Bakeries, kterou v loňském roce koupila pekárenská firma Penam z koncernu Agrofert, nastupuje Martin Dolský. 

Martin Dolský doposud vedl marketing Penamu, kde působí posledních deset let. Začínal zde na pozici produktového manažera, pokračoval jako manažer marketingu a v současné době zastává pozici ředitele marketingu. V předchozím letech nabíral zkušenosti mimo jiné v Komerční bance, následovala specializace na FMCG.

Před Martinem Dolským stojí výzva v podobě nastavení komplexní marketingové a komunikační strategie pro značky obou pekárenských společností. Velký potenciál vidí ve značce Odkolek. která by měla získat mnohem větší pozornost, než tomu bylo doposud. 

Dolský rovněž počítá s postupným rozšířením týmu a větším zapojením jeho současných členů do řízení svěřených značek. Cílem je, aby došlo k posile v komunikaci brandů United Bakeries a synergii obou společností.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Agrofert # pekárna # United Bakeries # Penam # Odkolek # Martin Dolský

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.