Služba Bezrealitky kupuje 50 % Maxima Reality
S pomocí Maxima Reality chce Bezrealitky rozšířit svou službu Komfort na
prodej a pronájem nemovitostí na klíč.
S pomocí Maxima Reality chce Bezrealitky rozšířit svou službu Komfort na
prodej a pronájem nemovitostí na klíč.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce tenisek Footshop se spojuje se svou konkurencí – obchodem Queens.
Obě značky zůstanou zachovány.
Toyota Central Europe má i na letošní rok ambiciózní plány. V marketingu
počítá především s podporou nadcházejících olympiád.
Raiffeisenbank International koupila 100 % akcií Equa bank od fondu AnaCap
Financial Partners.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lidl začal natáčet podcasty s vlastními zaměstnanci, kteří v nich firmu
představují. Úvodní znělka vznikla z ruchů natáčených přímo
v prodejnách.
Obal prodává, ale měl by být především šetrný k přírodě. Nicméně
ideálem poslední doby je žádný obal. I to zaznělo na konferenci Obalko.
Až 73 % marketérů bude letos raději spoléhat na stávající zákazníky,
než aby se pouštěli do rozvoje nových trhů, vyplývá z výzkumu
společnosti Gartner.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Group CMO Creative Docku nastoupila Kristina Sedeke z Publicis
Groupe.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela Brand, Marketing and Communication (BMC) oddělení českého
zastoupení poradenské společnosti EY nastupuje Lenka Vaněk.
Rok po propuknutí pandemie koronaviru firmy začínají spoléhat na externí
ředitele, nejčastěji v oblasti marketingu a public relations.