ČEA zahájila letošní Výroční ceny, vítěze vyhlásí v červnu
Česká eventová asociace odstartovala čtvrtý ročník Výročních cen.
Vítěze vyhlásí v červnu.
Česká eventová asociace odstartovala čtvrtý ročník Výročních cen.
Vítěze vyhlásí v červnu.
SEAT stále více důvěřuje své značce Cupra, kterou na trh uvedla před
třemi lety. Chce, aby tvořila 10% podíl na objemu prodeje.
Přesun zákazníků na internetu, rozvoj eReceptu i postupný nástup rozvozu
léků až domů, to vše s sebou přinesla pandemie v lékárenství.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nový český projekt FlexDog, nabízející kurátorovaný katalog tenisek,
vznikl i díky investici Footshopu.
Svůj e-shop si zřídil během pandemie nejeden výrobce. Přímý online
prodej nabývá na důležitosti.
Rohlík na trh přivádí novou značku mléčných produktů, jejím cílem je
mimo jiné i 100% neutralizace uhlíkové stopy.
Výrobce nemocničních lůžek přichází s novou vizuální identitou.
Mění přístup k marketingu.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Novou ředitelkou marketing a PR společnosti Slavia pojišťovna se stala
Martina Lambert.
Změna chování zákazníků v pandemii potvrdila hypotézu služby Dáme
jídlo – komunikovat zejména úsporu času, říká její marketingový
ředitel Břetislav Stromko.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým členem představenstva Česká spořitelna – penzijní společnosti
zodpovědným za obchod a marketing se stal Tomáš Vaníček.