Shell uvádí značku Shell Café, nabídne kávu i kavárny
Shell uvádí novou značku kávy a s ní i kavárny a kávové koutky na
svých čerpacích stanicích po celé republice.
Shell uvádí novou značku kávy a s ní i kavárny a kávové koutky na
svých čerpacích stanicích po celé republice.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Společnost Bezrealitky si na přípravu svého repositioningu a komunikace
vybrala Proficio.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zbankrotovaná značka Pietro Filipi otevřela v Praze na Národní a v Štěrboholích dva obchody. Se slevou rozprodává své zásoby.
Jak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na
kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura
Behavio Labs.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem společnosti Sazka se stal Petr Matějovský.
Značka nealkoholických jablečných bublinek Champi má v plánu nejen
expanzi v tuzemsku. Chystá se i na Slovensko či do Velké Británie.
Značka Adidas se dohodla na prodeji Reeboku americké společnosti Authentic
Brands Group.
Výhled luxusního segmentu na letošní rok zůstává nejistý. Obrat se
může pohybovat mezi 250 až 295 miliardy eur.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na německém trhu online supermarket Rohlík začíná rozvážet v Mnichově,
poté zamíří do Frankfurtu.
Mezi nejlepší sportovce, které se hodí pro marketingové využití, se ve
světě řadí přední fotbalisté. Olympiáda však pomůže i jiným
disciplínám.