Do čela marketingu Sazky nastoupil Petr Matějovský

Novým marketingovým ředitelem společnosti Sazka se stal Petr Matějovský.

/media/17862/petr-matějovský

Fullscreen Sdílet

/media/17862/petr-matějovský

Fullscreen Sdílet

Do managementu loterní společnosti Sazka nastupuje Petr Matějovský, který povede marketingový tým. V pozici CMO nahrazuje Davida Schenka, který ji dočasně zastával po přesunu Aleše Veselého do čela firmy. 

„Sazka se stala zákaznicky orientovanou, marketingově řízenou firmou. Pozice CMO je pro naši značku a budoucí směřovaní zásadní, i z toho důvodu byl proces hledání vhodného kandidáta delší, než jsme původně očekávali. Jsem přesvědčen, že jsme v Petrovi našli ředitele, který nás posune opět o něco výše. Obrovskou výhodu spatřuji v jeho znalosti prostředí, neboť k nám přechází v rámci skupiny Sazka Group,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel Sazky.

Petr Matějovský přichází do Sazky z řecké loterní společnosti OPAP, kde rovněž vedl marketing a poslední dva roky působil v pozici Chief Online Officer. OPAP je stejně jako Sazka součástí mezinárodního holdingu Sazka Group. Marketingového ředitele vykonával rovněž u telefonního operátora O2.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Sazka # CMO # Sazka Group # Petr Matějovský

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.