SZIF spouští spotřebitelskou soutěž na podporu značek kvality
Státní zemědělský intervenční fond startuje spotřebitelskou soutěž
s názvem „Stříhejte kolem dokola“.
Státní zemědělský intervenční fond startuje spotřebitelskou soutěž
s názvem „Stříhejte kolem dokola“.
Druhý ročník festivalu o rozšířené realitě (AR, augmented reality)
ARfest Prague 2021 se uskuteční v pátek 22. října 2021.
Co všechno skrývá měření podílu značky na vyhledávání (share of
search), ukázal na letošní konferenci Marketing Festival James Hankins.
Marketingové aktivity knižních společností v letošním roce čekají
změny. Knihkupci musí reagovat na rostoucí cenu papíru a také na jeho
nedostatek.
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
Prague City Tourism představila nové logo a celý vizuální styl pro
prezentaci Prahy turistům u nás i v zahraničí. Implementace bude
probíhat postupně do konce roku 2021.
Novou značkou Shell Café reaguje Shell na rostoucí zájem řidičů
o nepalivové zboží. 90 % řidičů, kteří pijí kávu při cestách
autem, ji kupuje právě na čerpacích stanicích, říká Jan Čapský ze
společnosti Shell.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Od října se vedení marketingu automobilky Škoda Auto Česká republika
ujímá Libor Šedivák.
Novou digitální technologií sklárna přenáší do online prostředí
možnost personalizace křišťálu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V nové digitální kampani Perwollu #rethinkfashion seznamují influenceři
veřejnost s pojmy jako je slow fashion a radí s péčí o oblečení.