Marketing dnes musí počítat s real-time personifikací
O zkušenostech s personifikovanou komunikací v reálném čase píše Jakub
Lysáček z Enehano Solutions.
O zkušenostech s personifikovanou komunikací v reálném čase píše Jakub
Lysáček z Enehano Solutions.
Česká značka kožených batohů a kabelek Bagind se rozhodla ke změně
brandingu.
Česká republika se v žebříčku TOP 100 nejcennějších národních
značek umístila na 34. místě. Je to stejné umístění jako
o rok dříve.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici CMO start-upu Driveto nastupuje Martin Paukrt. Nahrazuje Daniela
Chovance.
Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán
na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat,
zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021.
Black Friday už pomalu ťuká na dveře. Přinášíme sedm praktických tipů,
jak ho co nejvíce vytěžit.
# Aktuality # Marketing # Retail
Zalando představuje ve spolupráci s designérskou platformou Not Just a Label
více než 35 luxusních značek.
Podniky, které ve druhé polovině loňského roku přestaly inzerovat, mohou
letos zaznamenat pokles příjmů až o 11 %, říká Yaroslav Protsiv ze
společnosti Nielsen.
Český výrobce kol a elektrokol značky Superior si pro spolupráci na revizi
komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria.
Odhad vývoje investic do marketingové komunikace je příznivý. Investice
mají v příštím roce podle Nielsen Admosphere vzrůst o téměř
12 procent.