# Aktuality # Reklama # Marketing
Praha si chce vytvořit svoji inovační značku
S inovační značkou se chce Praha prezentovat v Česku i zahraničí jako
ideální místo pro vědu a inovace.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S inovační značkou se chce Praha prezentovat v Česku i zahraničí jako
ideální místo pro vědu a inovace.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Česká centrála cestovního ruchu spouští komunikační kampaň s cílem
přilákat na české hory tuzemské a zahraniční turisty. Do marketingových
aktivit plánuje investovat okolo 7 mil. Kč, z toho většinu v zahraničí.
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva
kamenné obchody.
Amazing Places v letošním roce představily několik novinek. Pro příští
rok se chtějí primárně soustředit na stabilizaci všech nových projektů,
zároveň ale plánují expanzi na další sociální síť a možné
rozšíření o Alpy.
Prodejci hraček už necílí jen na děti. Například Lego a Playmobil se
stále více zaměřují na dospělé. Podle průzkumu Lego 19 % dospělých
Čechů tráví čas stavěním z kostek a tato čísla porostou, říká
Martin Prokop, Senior Marketing Manager Lego Group.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Marketing Scanie ve střední Evropě vede Romana Polachová, Ondřej Koubek se
posouvá do nové role.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Božkov rozšiřuje řadu své značky Republica a uvádí na trh novinku
propojující třtinový rum s včelím medem.
# Aktuality # Marketing # Retail
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
UX výzkum dokáže zjistit, jaké jsou požadavky koncových uživatelů pro
váš web či produkt.