Lidé dnes ve sportu hledají spíš zážitky než dřinu
Spotřebitelské chování se proměňuje i ve sportovních aktivitách, lidé
už nechtějí drtit kopce, říká Tomáš Pravenec z Petr Čech Sport.
Spotřebitelské chování se proměňuje i ve sportovních aktivitách, lidé
už nechtějí drtit kopce, říká Tomáš Pravenec z Petr Čech Sport.
V Česku se rozšiřuje nabídka čínských automobilek, svou vlajkovou
značku zde začíná nabízet koncern Chery Automobile.
Ministerstvo dopravy plánuje od července možnost vyzvedávat řidičské
průkazy v AlzaBoxech.
Jakých nejčastějších chyb se dopouštějí malé značky, když chtějí
prorazit? Na setkání Kafe a marketing o nich mluvil Vojtěch Prokeš
z Behavia.
V první trojici letošního žebříčku influencerů na Instagramu figurují
Leoš Mareš, Jan Dragunov Podraný a Anna Šulcová.
Podle Brand Performance Indexu, který měří výkonnost značek, si
v segmentu auto-moto dobře vedou značky Škoda, Tesla a Mitsubishi.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Pavlína Valko nahrazuje v čele marketingu firmy Savencia F&D Davida
Vejtrubu, který přechází do globálních struktur Skupiny Savencia.
Přestože většina Čechů nemá zkušenost s výkupem starého či
použitého nábytku, téměř 70 % respondentů by o této možnosti
uvažovalo, zjistil průzkum ResSolution Group.
Uzávěrka přihlášek do soutěže Výroční ceny ČEA je stanovena na
22. dubna, slavnostní vyhlášení proběhne 2. června v Lucerně.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa rozšiřuje portfolio svých vlastních značka o pivo Trumf.