Komunikace udržitelnosti musí být hlavně transparentní
Jaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy
nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
Jaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy
nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
Po úspěšném prvním ročníku se vrací největší česká
sportovně-byznysová konference Sport Alive. Pořadatelé ohlásili prvních
deset vystupujících a zaznamenali zvýšený zájem v předprodeji.
SodaStream mění vizuální identitu, zároveň na trh uvádí designový
výrobník Art.
# Aktuality # Marketing # Data
Fairtradový příplatek za zboží prodané v ČR se zvýšil o téměř
pětinu na 44,7 milionů korun.
Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky
větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum.
Nadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila
interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.
Pro některé turisty bude návštěva Pilsner Urquell: The Original Beer
Experience prvním momentem, kdy se s naší značkou setkají, říká za
značku Zuzana Dudová.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Škoda Auto a Bageterie Boulevard podepsaly memorandum o spolupráci. Cílem je
rozšířit infrastrukturu o nové nabíjecí stanice.
Sazka se stává novým exkluzivním partnerem Českého svazu cyklistiky.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český
i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák.