Marketing Knihobotu nově vede Radek Hudák

Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák.

/media/25027/knihobot_radek_hudak_cmo

Fullscreen Sdílet

/media/25027/knihobot_radek_hudak_cmo

Fullscreen Sdílet

Novým marketingovým ředitelem knižního secondhandu Knihobot se stává Radek Hudák. Jeho hlavní misí je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v České republice, ale i zahraničí.

Radek Hudák přichází do Knihobotu ze Shoptetu, kde působil posledních pět let a kde měl na starost marketing pro tři trhy a tři značky – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Za sebou má také práci pro Slevomat, kde několik let vedl marketing a kterou zakončil exitem firmy do rukou Secret Escapes za více než 1,5 miliardy korun.

Do Knihobotu nastupuje s cílem budovat značku na českém trhu i v zahraničí, kde knižní secondhand od loňského roku působí na Slovensku, od letošního roku v Rakousku a Německu. Expanze s sebou nese nejen rozšíření týmu, ale také vytvoření komunikační a marketingové strategie, která podpoří rozjezd služby i u zahraničních zákazníků.

„Víme, že čeští zákazníci na naší službě oceňují především jednoduchost a to, že jim ušetříme práci. Kromě toho jsou rádi, že knihy najdou nové majitele a využití. Proto bychom tato témata rádi uplatnili i v komunikaci na zahraničních trzích,“ říká Hudák.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # knihy # expanze # Knihobot # knižní second-hand # Radek Hudák

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.