Autor textu MediaGuru
Po úspěšném prvním ročníku se vrací největší česká
sportovně-byznysová konference Sport Alive. Pořadatelé ohlásili prvních
deset vystupujících a zaznamenali zvýšený zájem v předprodeji.
Česká sportovně-byznysová konference Sport Alive připravuje druhý ročník. Pořadatelé ohlásili prvních deset vystupujících a spustili prodej vstupenek. Cílem konference Sport Alive 2023 je opět přinášet inspirace a návody na to, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat český a slovenský sport.
Volný prodej vstupenek byl otevřen ve středu 7. června, kdy skončil předprodej pro loňské účastníky, kteří si mohli prioritně a výhodně zakoupit vstupy na letošní ročník konference. Pořadatelé již od počátku registrují vyšší poptávku než vloni.
„Jsme velmi rádi, že spousta organizací a firem uchopila konferenci tak, jak byla zamýšlena, tzn. jako platformu pro vzdělávání svých lidí a jako možnost propojení sportovních svazů a klubů se světem firem, agentur a celkově sportovního byznysu. I letos registrujeme velký zájem o hromadné objednávky, takže se dá čekat, že ještě dříve než vloni dosáhneme naplnění kapacity konference a nebudeme moci uspokojit celou poptávku. Prostory O2 universum nám poskytují špičkové konferenční zázemí, ale nafukovací bohužel nejsou,“ říká Tomáš Janča, zakladatel projektu Sport Alive.
I v letošním roce pořadatelé počítají se zhruba 35 speakery a programem ve 2 sálech. „Programová nabídka bude podobná jako vloni, takže si účastníci mohou vždy zvolit z paralelního programu. V tento moment můžeme zveřejnit prvních 10 vystupujících, další budeme odhalovat postupně, stejně jako témata jejich vystoupení. Oproti loňsku letos o něco navýšíme počet vystupujících ze zahraničí, ale minimálně dvě třetiny vystupujících budou pořád z Česka nebo ze Slovenska,“ dodává Janča.
Program konference bude opět vrcholit vyhlášením cen Sport Alive Awards by Tipsport. V šesti kategoriích budou oceněny nejlepší projekty, iniciativy a kampaně v českém a slovenském sportu. Přihlašování projektů bude letos otevřeno s větším předstihem než vloni, a to již v průběhu června. „Rozhodli jsme se letos prodloužit přihlašovací období, aby si organizace mohly v klidu připravit své přihlášky a nemuseli to řešit na poslední chvíli. Vloni bylo přihlášeno celkem 93 projektů, letos jich čekáme ještě mnohem více,“ říká Janča.
Další informace najdete na webu konference zde.
-mav-
# konference # marketing # event # sport # byznys # Tomáš Janča # Sport Alive
Autor textu MediaGuru