Marketing značky Honor povede Martin Pipek

Novým marketingovým ředitelem Honor pro Českou republiku a Slovensko se stává Martin Pipek.

/media/25835/martin-pipek

Fullscreen Sdílet

/media/25835/martin-pipek

Fullscreen Sdílet

Na pozici marketingového ředitele značky Honor pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Martin Pipek. Jeho úkolem bude budování této globální technologické značky na lokálních trzích, nastavení strategie pro sociální sítě i dohled nad PR. 

„Mojí prioritou v této nové pozici bude především soustředit se na zvýšení pozitivního povědomí o značce Honor a také ukázat, jaké inovace v oblasti nejen chytrých telefonů značka chystá a přináší na oba trhy. Těší mě, že můj nástup je právě v době, kdy byl představen nejtenčí skládací telefon na světě Honor Magic V2,“ říká Martin Pipek. 

Martin Pipek má zkušenosti ze společností Xiaomi a Huawei, kde měl na starosti marketingové kampaně nejen na sociálních sítích, spolupráce s influencery, pořádání eventů a PR. Jako Chief Technical Officer pak mimo jiné pořádal školení o nových výrobcích. 

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # mobilní telefon # Martin Pipek # Honor

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.