Marketing hotelu Marriott řídí Kateřina Hajná

Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše. 

/media/ia3njsph/katerina_hajna

Fullscreen Sdílet

/media/ia3njsph/katerina_hajna

Fullscreen Sdílet

Pražský hotel Marriott má novou ředitelku marketingu. Stala se jí dosavadní marketingová manažerka hotelu Kateřina Hajná. Na pozici ředitele Sales and Distribution přichází Alexandr Mikloše

Kateřina Hajná, která se k týmu Marriottu připojila na začátku roku 2022, má zkušenosti z dalších pražských hotelů, jako je Tower Park, Mama Shelter či hotel Augustine. V Prague Marriott má na starosti realizaci veškerých marketingových a komunikačních aktivit hotelu, restaurace a baru The Artisan. Současně také odpovídá za koordinaci nových marketingových strategií, včetně digitálního marketingu hotelu. Také působí jako oficiální školitel marketingu v rámci hotelové asociace AHR. 

/media/oveblxtr/alexandr_mikloše

Fullscreen Sdílet

Alexandr Mikloše, působí v hotelnictví od roku 2010. Během své kariéry se podílel se na rozvoji obchodní strategie několika pražských hotelů, například InterContinental, Holiday Inn či Almanac X Alcron Prague. V nové funkci bude mít na starosti obchodní strategii pražského Marriottu, včetně plnění rozpočtu, řízení obchodního týmu a aktivního vyhledávaní obchodních příležitostí. 

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # obchod # distribuce # Prague Marriott Hotel # Kateřina Hajná # Marriott # Alexandr Mikloše

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.