Kolemjdoucí musí hned vědět, co si u nás mohou dát
V našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím,
co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn
z Twistcafe Group.
V našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím,
co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn
z Twistcafe Group.
Novým majitelem digitální agentury Inveo se stává investiční skupina
SPM.
Mohli jsme se v kampani pochválit, ale neděláme to, protože deník Právo
píše věci tak, jak jsou. To je hlavní sdělení kampaně deníku Právo
s tvářemi redaktorů, která provází přechod na nový formát a grafiku.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
Pražskému publiku se představil Marcus Collins, autor publikace For the
Culture, ve které tvrdí, že nejsilnějším nástrojem k ovlivňování
lidského chování je skutečné kulturní zapojení.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Vodní slalomář Vavřinec Hradilek se stal novým ambasadorem značek Mojekolo
a Lapierre.
Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize,
taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.
Ambasadorkou značky Sencor se stala Sierra Holanová, vítězka kulinářské
reality show Hell’s Kitchen.
Cenu Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová
společnost, získal Robert Chmelař.
Řadu nových možností pro reklamní zadavatele, inzerenty a partnery přinese
v následujících dnech a týdnech Google. Novinky oznámil na výroční
konferenci Google Marketing Live.