Tváří Sencoru se stává vítězka Hell’s Kitchen Sierra Holanová

Ambasadorkou značky Sencor se stala Sierra Holanová, vítězka kulinářské reality show Hell’s Kitchen.

Po 26. května 2025 13:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/ncgkhnag/sencor_banner_paul_family_sierra_web_1

Fullscreen Sdílet

/media/ncgkhnag/sencor_banner_paul_family_sierra_web_1

Fullscreen Sdílet

Výrobce domácích a kuchyňských spotřebičů Sencor po loňském spuštění nového komunikačního konceptu vstupuje do ambassadoringu. Za svou tvář v segmentu kuchyňských spotřebičů si značka vybrala Sierru Holanovou, vítězku kulinářské reality show Hell’s Kitchen.

 „Se Sierrou nás spojují nejen podobné názory a hodnoty, ale také pohled na to, co by měly zákazníkům přinášet moderní a relevantní značky: vyvážený poměr mezi kvalitou, designem, technologickou úrovní a cenou domácích spotřebičů,“ popisuje Ondřej Hubatka, Head of Marketing značky Sencor. „Naše spolupráce bude kromě produktové komunikace zahrnovat i propojení v oblasti společensky prospěšných aktivit, které budou mít hlubší a dlouhodobější význam,“ dodává.

Sierra Holanová je kuchařka a influencerka, jež vyhrála v české verzi reality show Hell's Kitchen. Na sociálních sítích pod svým účtem @chefsierrasunset sdílí nejen recepty a gastronomické tipy, ale také svůj životní styl.

Sencor na sociálních sítích pravidelně spolupracuje s řadou influencerů, partnerství se Sierrou Holanovou přináší nově strategický a dlouhodobý záměr v oblasti ambassadoringu. Celkový plán, jednotlivé aktivity a produkci bude zastřešovat stávající social media agentura DFMG.

Od loňského roku značka využívá nový komunikační koncept, jenž propojuje vlastnosti produktů a jejich benefity s nadsázkou inspirovanou životními situacemi, v nichž upřímně přiznává „tu jednu věc, kterou Sencor nedokáže“.

-stk-

# marketing # koncept # influencer marketing # reality show # ambasador # Sencor # Hell’s Kitchen # Sierra Holanová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.