Staropramen: Funkční piva jsou novou érou beermixu
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového ředitele fintechového start-upu Wflow nastoupil
Tomáš Šebesta.
Česká lakrosová unie představila své nové logo. Poprvé ho ukážou na ME
české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.
Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních
Radiokempech.
Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července
v plném rozsahu Ivana Stará.
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo
u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír
Františák.
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou
počítačem.
E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na
pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
Syntetizované hlasy se s rozmachem generativní AI stávají stále
výraznější součástí identity firem. Zní ale stejně, upozorňuje Martin
Franc z Agnostixu.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského
zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním,
říká její generální ředitel Václav Petr.