Značky nejdou plně naproti touze spotřebitelů být fanoušky
Fanoušci by byli, značky ale potenciál dostatečně nevyužívají, vyplývá
z výzkumu APRA a NMS.
Fanoušci by byli, značky ale potenciál dostatečně nevyužívají, vyplývá
z výzkumu APRA a NMS.
Značky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý
rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah.
Pod názvem „dm Česko“ komunikuje Dm drogerie markt na chatovací
platformě WhatsApp.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Ambasadorkou q-commerce platformy Foodora se stává snowboardistka Eva
Adamczyková.
Dnešní šedesátníci se chovají jako spotřebitelé před dvěma až třemi
dekádami ve věku 45 let, píše Oldřich Vávra z pražské VŠE.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Společnost MK Lůžkoviny, která se specializuje na prodej bytového textilu,
rozšířila své marketingové oddělení.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým manažerem značky Suri.cz se stal Jakub Barvínek.
Naší cílovou skupinou nejsou lidé, kteří chtějí nejlevnější produkt
z řetězce, to neodpovídá naší firemní filozofii, říká majitel firmy
Hanscraft Jan Voříšek.
# Aktuality # Retail # Marketing
V 36 vybraných prodejnách po celé republice nainstalovalo Tesco
108 digitálních obrazovek.
Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu.
Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.