Novým marketingovým ředitelem MK Lůžkoviny je Ivo Kokinda

Společnost MK Lůžkoviny, která se specializuje na prodej bytového textilu, rozšířila své marketingové oddělení.

St 17. července 2024 14:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/zpldcq52/ivo-kokinda

Fullscreen Sdílet

/media/zpldcq52/ivo-kokinda

Fullscreen Sdílet

Společnost MK Lůžkoviny, která se specializuje na prodej bytového textilu, rozšířila své marketingové oddělení. Jeho novým ředitelem se stává Ivo Kokinda.

Ivo Kokinda dříve působil v managementu online lékárny Pilulka, na začátku kariéry pracoval v mediální agentuře Omnicom Media Group. Vedoucí pozice zastával rovněž ve společnostech Astratex či nakladatelství Euromedia Group a jejich platformách Luxor.cz, Booktook.cz nebo Knizniklub.cz.

„Nejbližšími kroky jsou stabilizace marketingového oddělení z pohledu procesů a posunutí už úspěšné české firmy na další level v očích zákazníků. I na základě plánů, které jsem detailně studoval, vidím velký potenciál pro další růst. Firma má velice silnou pozici v kvalitě produktů a spokojenosti zákazníků, kteří jsou věrní a pravidelně se vracejí," říká Ivo Kokinda.

Společnost MK Lůžkoviny byla založena v roce 2017. Specializuje se na prodej bytového textilu s důrazem na povlečení. Původně začínala v tržním stánku, postupně se rodinný podnik začal specializovat na bytový textil a díky přístupu zakladatelů a následnému vedení Jakuba Kalvody, současného CEO společnosti, se transformovala na online prodejce v této oblasti.

-mav-

# lidé # marketing # Ivo Kokinda # MK Lůžkoviny

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.