Jaguar mění vizuální identitu, nechce „nic kopírovat“
Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára
ve skoku.
Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára
ve skoku.
Televizní kanály TV Barrandov, Kino Barrandov a Krimi Barrandov představily
nová loga. Na obrazovce se objeví nejpozději se startem jarního
vysílání 2025.
Společnost Elton hodinářská si v listopadu připomíná 75 let od vzniku
hodinek Prim.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Festival Colours of Ostrava vstoupí do svého 22. ročníku s novou
vizuální identitou od Studia Najbrt.
U příležitosti svých 30. narozenin uvádí festival Rock for People novou
vizuální identitu.
Společnost Digitask prochází rebrandingem, nově bude vystupovat pod názvem
Aibility. Má i novou AI konzultantku Aimee.
Tuzemský e-shop s erotickým zbožím přichází s novým claimem „Good
Vibes, Good Lives“.
Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet
lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela
Maťašeje.
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka TipCars prochází redesignem, má novou vizuální identitu.