Mall upravuje logo, zdůrazňuje propojení s Allegrem
Nové logo skupiny Mall symbolizuje postupující integraci s polským
Allegrem.
Nové logo skupiny Mall symbolizuje postupující integraci s polským
Allegrem.
Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web
a claim.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Fotbalový klub Slavia Praha mění své logo a vizuální identitu. Základem
loga je nově jen červená slávistická hvězda.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka minerální vody Šaratica přichází na trh s novým logem, lahví,
etiketou i komunikací.
DoDo představuje novou vizuální identitu, jež má odrážet přerod
start-upu v mezinárodní skupinu s celoevropskou ambicí.
Původně srovnávač slevových portálů Skrz.cz dokončil transformaci na
cestovní portál.
Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že
název jí začal být příliš těsný.
Daktela, poskytující software pro komunikaci se zákazníky, přichází
s novým positioningem a vizuálním stylem.