Vizuál letošního karlovarského festivalu se vrací k fotografii
Hlavním motivem letošního vizuálu filmového festivalu v Karlových Varech
je fotografie s tématem objetí.
Hlavním motivem letošního vizuálu filmového festivalu v Karlových Varech
je fotografie s tématem objetí.
Jakých nejčastějších chyb se dopouštějí malé značky, když chtějí
prorazit? Na setkání Kafe a marketing o nich mluvil Vojtěch Prokeš
z Behavia.
Nová podoba loga pořadu Snídaně s Novou vychází z dřívější verze,
je ale odlehčenější.
Supraphon mění svou brand identitu, logo, web a spolu s tím i vizi. Chce se
přiblížit mladým.
Tváří české cyklistické značky Pells se stává snowboardcrossařka Eva
Adamzcyková.
Studenti Střední uměleckoprůmyslové školy v Uherském Hradišti se mohli
podílet na redesignu loga značky Let Kunovice.
Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design
produktů i nový e-shop.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální
proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log
jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a
modernějšímu vzhledu.
Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je
opět Jana Krchová.
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová
strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.