Helios mění své logo i vizuální identitu

Značka Helios, zastřešující přední firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions, přichází s novou vizuální identitou. 

Pá 2. května 2025 07:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/2i0fd0um/helios_budova

Fullscreen Sdílet

Značka Helios, jež zastřešuje přední firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým designem stojí kreativní agentura Miuza. 

„Nový logotyp Heliosu vychází z přání klienta, aby budoucí vizuální identita vyjadřovala především digitální zaměření značky. Zdůrazněním písmene H a odstraněním hvězdy jsme docílili jednoduchosti, který symbolizuje spojení s moderními technologiemi a světem výpočetní techniky. Barevná paleta tuto orientaci jasně podtrhuje,“ říká Monika Tkáčová, Creative Director agentury Miuza. 

Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.

/media/4xbf2xou/helios_balici_papir

Fullscreen Sdílet

/media/x4vfqbbu/helios_mobil_appka

Fullscreen Sdílet

„Změna vizuální identity pro nás nebyla jen o novém logu, ale především o dalším kroku v evoluci značky Helios. Nový design odráží naši dlouhodobou orientaci na moderní technologie, přitom však zachovává kontinuitu s tím, co naši zákazníci znají a oceňují – kvalitu, stabilitu a inovaci,“ doplňuje Kateřina Trčalová, Head of Marketing společnosti Asseco Solutions.

-stk- 

# logo # vizuální identita # změna # Helios # Miuza

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.