Bartida kampaní podporuje likéry Čert a Hruška
Bartida podporuje své likéry Čert a Hruška online marketingovou kampaní.
Spolupracuje také s Českým rozhlasem.
Bartida podporuje své likéry Čert a Hruška online marketingovou kampaní.
Spolupracuje také s Českým rozhlasem.
Baileys přináší na trh novinku v podobě příchuti slaného karamelu.
Božkov Republica rozšiřuje své portoflio o dvě novinky – vodku
z cukrové třtiny a rumový elixír Espresso.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Japonský gin Roku bude při uvedení marketingově podpořen, hlavní část
kampaně však proběhne až příští rok.
Značka vodky Amundsen přichází na trh se dvěma specialitami, které jsou
vhodné pro míchané drinky v teplé i studené podobě.
Letní design Hanácké vodky poukazuje na možnosti letního vyžití
v Česku.
Krize způsobená nemocí Covid-19 přinese výrobci destilátů tradiční
značky Rudolf Jelínek ztráty jak v gastro segmentu, tak v retailu, říká
generální ředitel společnosti Pavel Dvořáček.
Koronavirová pandemie načas utlumila úvahy o zavedení přísnější
regulace alkoholové reklamy. O té se ale znovu začíná mluvit.
Věříme, že i v současné nelehké situaci může nový spot díky svému
pozitivnímu charakteru spotřebitele potěšit, říká za značku Božkov
Michal Jakl.