Bartida kampaní podporuje likéry Čert a Hruška

Bartida podporuje své likéry Čert a Hruška online marketingovou kampaní. Spolupracuje také s Českým rozhlasem.

Ne 6. prosince 2020 08:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15116/bartida_devil-fizz_lahev_šířka_1

Fullscreen Sdílet

/media/15116/bartida_devil-fizz_lahev_šířka_1

Fullscreen Sdílet

Společnost Bartida komunikuje marketingovou kampaní své dva likéry – Čert, jenž je vyrobený kombinací tuzemáku a zralých višní, a Hruška z pálenky hrušek Williams a hruškového moštu. 

Kampaň probíhá v digitálním prostředí formou bannerů, sociálních sítích, PPC reklama, remarketingu a srovnávačů, odkud linky vedou na e-shop www.bartidashop.cz. Součástí kampaně je také spolupráce s Českým rozhlasem – Radiožurnálem a PR aktivity.

-stk- 

# reklama # kampaň # alkohol # lihoviny # likér # Bartida # Čert # Hruška

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.