Lidl zavádí novou privátní značku Náš kraj

Lidl přichází s novou privátní značkou Náš kraj, která nabídne produkty od českých výrobců. Na pultech se objeví od 1. listopadu a nabídne přes 80 výrobků.

St 27. října 2021 09:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Reklama

/media/18744/nas-kraj

Fullscreen Sdílet

/media/18741/lidl_náš_kraj_1

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Lidl přidává do své nabídky novou privátní značku s názvem Náš kraj. V prodejnách bude k dispozici od 1. listopadu přes 80 produktů od více než 30 dodavatelů, s nimiž Lidl dlouhodobě spolupracuje. Řetězec je známý tím, že 80 % sortimentu tvoří právě privátní značky.

„Cílem nové privátní značky je podpora lokálních dodavatelů. Zhruba 80 % našeho sortimentu, tvoří privátní značky a díky této značce pokračujeme v tomto směru. Sami si stanovujeme kvalitu a složení těchto produktů,“ říká Michal Farník, jednatel Lidlu odpovědný za nákup.

Pod novinkou zákazníci najdou například lázeňské oplatky, moravskou klobásu i jogurty Pochoutka. Doplní je také další produkty, které jsou pro Českou republiku typické. Chybět nebudou špekáčky, salámy Vysočina či Poličan, ale ani termix nebo hotová jídla, jako je koprová a rajská omáčka či vepřové maso s knedlíkem a zelím. Mezi výrobci je třeba Jaroměřická mlékárna, Delimax nebo Steinhauser.

Všechny produkty pod privátní značkou pocházejí od českých dodavatelů, které s Lidlem spolupracují. Dlouhodobá podpora lokálních výrobců potravin se pak promítá i do tematických nabídek. V minulém roce se v akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů se poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Podobně letos mohli v akci zákazníci ochutnat produkty od celkem 45 dodavatelů z celé ČR. Výrobky místních firem nechybí ani ve stálé nabídce. V jednotlivých regionech naleznou zákazníci například stálý sortiment piv. Lidl aktivně podporuje také české vinaře, a to nejen nabídkou vín ve stálém sortimentu, ale i prostřednictvím pravidelných akcí.

/media/18743/lidl_výrobky_náš_kraj

Fullscreen Sdílet


Novou značku podpoří Lidl kampaní napříč všemi médii, ta začíná od soboty 30. října a poběží několik týdnů. Zahájí ji televizní spot.

Produkty od tuzemských dodavatelů se díky Lidlu dostávají i do zahraničí. Loni vyvezlo své potraviny a drogistické zboží celkem 185 výrobců do 28 zemí Evropy a USA, a to za téměř 9,7 mld. korun. V roce 2019 se pro představu jednalo o 168 výrobců, 25 zemí Evropy a USA a celkovou hodnotu 8,5 miliardy korun. Meziroční nárůst tak činil více než 14 %.

Reklamní spot na podporu značky Náš kraj, zdroj: Lidl

-zue-

# Lidl # dodavatel # regionální dodavatelé # privátní značky # Náš kraj

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.