Bio segment nabírá na síle, zejména díky privátním značkám
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
# Retail # Marketing # Aktuality
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
Retail ovlivňuje mnoho trendů, kromě technologického rozvoje a důrazu na
udržitelnosti je vidět, že roste poptávka po potravinách pro zdraví,
zaznělo na konferenci Retail Summit.
Díky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho
spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland v současnosti nabízí přes 40 vlastních značek, jejichž podíl
na celkovém obratu loni vzrostl nad 22 %.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
# Aktuality # Retail # Marketing
Alza nabídne členům programu AlzaPlus+ nově i slevy na své privátní
značky.
Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky.
V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží.