Autor textu MediaGuru
LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje
komunikaci nové online služby LG live shopping.
Značka LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje komunikaci nové online služby LG live shopping. Společnost i v době omezeného provozu nabízí asistenční servis, který zajistí nakupování z domova s efektem, jaký by poskytla osobní návštěva prodejny. Tváří aktuální kampaně je ambasador značky Přemek Forejt, za její přípravou i realizací stojí contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.
Videospoty se objevují na sociálních sítích Facebook a Instagram. „Kromě ambasadora značky Přemka Forejta jsme pro představení nové služby zákazníkům opět sáhli i do řad vlastních zaměstnanců společnosti LG, jako tomu bylo také u předchozích kampaní. Koncept spojení propagované služby či produktu samotného přímo s těmi, kteří je zákazníkům reálně opravdu nabízí, se pro nás při komunikaci stal cestou, jak co nejpřirozeněji vztah mezi značkou a jejími klienty posílit a personifikovat,“ popsal Radim Vlček, který ve Fuse kampaně pro LG řídí.
„Bez ohledu na měnící se vnější okolnosti chceme našim zákazníkům nadále nabízet úroveň služeb, na kterou jsou zvyklí i při běžném provozu, a přicházet také s dalšími cestami, jakými jsou nově třeba video či audio chaty, které přístup k produktům zjednoduší a nakupování udělají ještě pohodlnější,“ uvedla JeongYun Zmrzlíková, Marketing & Go-To-Market Team Leader společnosti LG.
Zdroj: LG, Facebook
Ke standardní nabídce online služby LG live shopping patří také možnost prohlížet produkty formou live video chatu, v době uzavřených showroomů však tato volba prozatím k dispozici nebude. Všechny ostatní nabízené možnosti mohou zájemci o produkty značky LG využívat denně odkudkoli.
-mav-
# reklama # video # Fuse # Přemek Forejt # LG
Autor textu MediaGuru