LG uvedla kampaň na sítích, ambasadorem je Přemek Forejt

LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje komunikaci nové online služby LG live shopping.

St 17. února 2021 13:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15798/lg_video-forejt

Fullscreen Sdílet

/media/15798/lg_video-forejt

Fullscreen Sdílet

Značka LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje komunikaci nové online služby LG live shopping. Společnost i v době omezeného provozu nabízí asistenční servis, který zajistí nakupování z domova s efektem, jaký by poskytla osobní návštěva prodejny. Tváří aktuální kampaně je ambasador značky Přemek Forejt, za její přípravou i realizací stojí contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

Videospoty se objevují na sociálních sítích Facebook a Instagram. „Kromě ambasadora značky Přemka Forejta jsme pro představení nové služby zákazníkům opět sáhli i do řad vlastních zaměstnanců společnosti LG, jako tomu bylo také u předchozích kampaní. Koncept spojení propagované služby či produktu samotného přímo s těmi, kteří je zákazníkům reálně opravdu nabízí, se pro nás při komunikaci stal cestou, jak co nejpřirozeněji vztah mezi značkou a jejími klienty posílit a personifikovat,“ popsal Radim Vlček, který ve Fuse kampaně pro LG řídí.

„Bez ohledu na měnící se vnější okolnosti chceme našim zákazníkům nadále nabízet úroveň služeb, na kterou jsou zvyklí i při běžném provozu, a přicházet také s dalšími cestami, jakými jsou nově třeba video či audio chaty, které přístup k produktům zjednoduší a nakupování udělají ještě pohodlnější,“ uvedla JeongYun Zmrzlíková, Marketing & Go-To-Market Team Leader společnosti LG.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Flgecz%2Fvideos%2F597348471134833%2F&show_text=false&width=476" width="476" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

Zdroj: LG, Facebook

Ke standardní nabídce online služby LG live shopping patří také možnost prohlížet produkty formou live video chatu, v době uzavřených showroomů však tato volba prozatím k dispozici nebude. Všechny ostatní nabízené možnosti mohou zájemci o produkty značky LG využívat denně odkudkoli.

-mav-

# reklama # video # Fuse # Přemek Forejt # LG

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.