Levi’s ukazuje v kampani různé typy české popkultury

U příležitosti 150. výročí Levi’s džínů s číslem 501 se značka na českém trhu spojuje s NobodyListen, AnnetX, Davidem Luu a Šárkou Švastalovou.

Po 17. července 2023 06:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25367/levis_nobodylisten

Fullscreen Sdílet

/media/25367/levis_nobodylisten

Fullscreen Sdílet

Značka Levi’s si letos připomíná 150 let od prvních džínů s číslem 501. Výročí připomíná kampaní, v níž se spojuje se čtyřmi známými osobnostmi – DJem NobodyListen, hudebnicí AnnetX, skaterem Davidem Luu a influencerkou Šárkou Švastalovou.

V kampani Levi’s ukazuje čtyři odlišné typy české popkultury a jejich lásku k nesmrtelnému denimu, kterou každý vyjadřuje po svém. Styling měl na starosti Filip Vaněk, fotografie vytvořila Hana Knížová, videa natočila a sestříhala Anežka Horová. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Levi´s # Levi's 501 # NobodyListen # AnnetX # David Luu # Šárka Švastalová # Filip Vaněk # Hana Knížová # Anežka Horová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.