Levi’s otevírá v centru Prahy zážitkový obchod

Značka Levi’s otevírá v Praze zážitkový obchod. Nabízí i bar, kde si zákazníci mohou navrhnout vlastní trička a mikiny.

Čt 23. července 2020 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/13481/levis_store_praha_boysplaynice_1

Fullscreen Sdílet

/media/13481/levis_store_praha_boysplaynice_1

Fullscreen Sdílet

Značka oblečení Levi’s otevírá nový tzv. zážitkový obchod v centru Prahy, v ulici Na Příkopě, údajně největší ve střední a východní Evropě. Na ploše 660 m2 představí širokou nabídku kultovních produktů, jak oblečení, tak doplňků, a také prémiovou kolekci Levi’s® Made & Crafted®. Zároveň jako jediná prodejna v České republice nabídne kolekci Levi’s® Vintage, jež věrně zachycuje ducha a dědictví amerických pracovních oděvů a reprodukuje střihy, materiály a detaily archivních modelů.
   
„Je nám ctí otevřít největší obchod Levi’s® ve střední a východní Evropě právě v Praze. Prostřednictvím inovativní prodejny chceme zvýšit naše renomé v hlavním městě a posílit vztahy s místní kreativní scénou,” říká Jeremy Leaf, viceprezident Levi’s East Europe.

/media/13483/levis_store_praha_boysplaynice_3

Fullscreen Sdílet

/media/13482/levis_store_praha_boysplaynice_2

Fullscreen Sdílet

Centrálním bodem obchodu je Levi’s Tailor Shop s kreativními krejčími, kteří zákazníkům na přání upraví nebo opraví jejich oblíbené starší či nové kousky Levi’s. Prodejna nabídne i exkluzivně látky „Indigo Tie Dye“ vyrobené ve spolupráci s renomovaným návrhářským studiem Blue Print Amsterdam. Kromě toho je zde i bar, kde si zákazníci mohou během pár minut navrhnou a vytisknout vlastní personalizovaná trička a mikiny.
   
Interiér prodejny vznikl ve spolupráci s Blue Print Amsterdam. Pracuje s lokálními českými motivy včetně státní vlajky. Český umělec Pasta Oner pak vytvořil přímo pro nový obchod rozsáhlou fresku, která propojuje jeho individuální styl a reklamní vizuály z archivu Levi’s s kultovními českými tématy jako Václav Havel, panorama Prahy či retro Škoda 100. Pasta Oner navrhl také potisky triček exkluzivně pro Levi’s Print Bar.

/media/13484/levis_store_praha_pasta_oner

Fullscreen Sdílet

Na LED obrazovkách si zákazníci mohou prohlédnout kultovní portfolio střihů značky a mezi zkušebními kabinkami v prvním patře je jedna speciální. Je určená pro milovníky sociálních sítí, má velikost 7 m² a styl měnící se podle klíčových témat každé sezóny. V České republice má značka nyní devět obchodů (včetně nového Na Příkopě 6), z toho sedm v Praze (například Palladium, Westfield Chodov nebo Nový Smíchov).

-zue-

# retail # prodejna # Levi´s

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.