Lékárny Benu zdůrazňují v kampani lidský přístup

Cílem nové kampaně lékáren Benu je ukázat personalizovaný a lidský přístup.

Čt 23. září 2021 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18307/benu

Fullscreen Sdílet

/media/18307/benu

Fullscreen Sdílet

Lékárny Benu spustily novou marketingovou kampaň s mottem „Vaše zdraví si bereme na starost.“ Jejím cílem je ukázat personalizovaný a lidský přístup. „Chceme značku Benu lidsky přiblížit našim zákazníkům a pacientům. Naše filozofie vychází z respektu ke každému jednomu z nich, k jeho individuálním potřebám a očekávání. Každý z nás je jedinečný, a to, co může vyhovovat jednomu pacientovi, neznamená, že bude vyhovovat i tomu dalšímu,“ uvedla marketingová manažerka Benu Petra Hilburgerová.

Ve druhé části kampaně se Benu zaměřuje na kategorie léků na předpis, z nichž vybrané léky nabízí bez doplatku. K již zavedeným kategoriím, nově přibydou i vybrané léky z kategorie nové. Vzhledem k tématu kampaně a související legislativě je kampaň vedena formou TV spotů, displejové reklamy v provozovnách a vizuálů, které jsou používány v různých tiskových materiálech.

Zdroj: Benu

Dalším tématem aktuální marketingové kampaně jsou také benefity služby „Benu na předpis“. Jedná se o možnost rezervace léků z e-receptu. Komunikace této služby běží formou direct mailingu, PPC kampaní v prostředí sociálních sítí, videospotů a též prostřednictvím Benu akčního letáku.

-mav-

# reklama # marketing # léky # zdraví # Benu. lékárna

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.