Legendario představuje nový rum Añejo Oro

Značka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.

/media/25615/legendario_anejooro

Fullscreen Sdílet

/media/25615/legendario_anejooro

Fullscreen Sdílet

Značka kubánského rumu Legendario rozšiřuje své portfolio na českém trhu, kde uvádí novinku v podobě rumu Añejo Oro. Vyznačuje se sladkým chuťovým profilem s tóny zralých meruněk, citrusů s nádechem vanilky a dubového dřeva. 

Ron Legendario Añejo Oro je vyráběn tradičními metodami. „Master blender při výrobě použil legendární a osvědčené techniky, díky kterým je nový rum význačný pro svou intenzivní, avšak stále jemnou a vyváženou chuť. Té bylo dosaženo přirozeným zráním v nejlepších sudech z amerického bílého dubu,“ popisuje Kateřina Kolomá, Senior Brand Manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov, jež značku na českém trhu zastupuje. 

Legendario Añejo Oro se podává samotný na ledu, nebo v jednoduchých míchaných nápojích či koktejlech. Obsahuje 38 % alkoholu. Prodávat se bude v lahvích o objemu 0,7 l za doporučenou cenu 469 korun. 

Uvedení novinky na trh bude podpořeno prostřednictvím sociálních sítích a v rámci PR kampaně v lifestylových a odborných médiích. 

-stk- 

# kampaň # novinka # alkohol # rum # podpora # Legendario # Stock Plzeň-Božkov # Legendario Añejo Oro

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.