Kytary.cz ukazují ve vánočním spotu svět bez hudebních nástrojů

Kreativní koncept, který se zrodil uvnitř týmu Kytary.cz, si pohrává s myšlenkou, jak by vánoční svátky vypadaly bez nezbytného zvuku hudebních nástrojů a hudby tak, jak ji dnes známe.

Po 20. listopadu 2023 14:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26652/kytarycz_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/26652/kytarycz_vanoce

Fullscreen Sdílet

Kytary.cz, největší český prodejce hudebních nástrojů, který působí na 12 evropských trzích, zahájil sezonu novou reklamní kampaní, která nabízí pohled na tradiční vánoční idylu a vyzývá k zamyšlení nad tím, jak by vypadal svět bez hudebních nástrojů. Spot i bannerové reklamy mají dvanáct jazykových mutací. Režie kampaně byla svěřena Lence Záthurecké, která dokázala převést tuto provokativní myšlenku do poutavé vizuální podoby. Některých hereckých rolí a pozic ve filmovém štábu se ujali zaměstnanci firmy.

„Naše kampaně nejsou jen o produktech, výhodných cenách a benefitech, jak je v branži zvykem. Snažíme se vystoupit z řady a chceme, aby si divák po shlédnutí odnesl i něco víc a tak zůstala značka v jeho mysli déle,“ uvádí Filip Černý, marketingový ředitel Kytary.cz. 

Kampaň ilustruje tradiční vánoční scénu, kde však něco trochu skřípe. Je to právě absence hudebního nástroje, která v tomto vysněném absurdním světě přijde všem jako naprosto normální.

  • Kreativní tým: Marketingové oddělení Kytary.cz
  • Režie: Lenka Záthurecká
  • Produkce: Agáta Kalvachová
  • Kamera: Ondřej Pečenka (Kytary.cz)
  • Asistent kamery: Jakub “Jimmy” Puda (Kytary.cz)
  • Zvuk a asistence kamery: Martiny Novotný  (Kytary.cz)
  • Světla: Pavel Filip
  • Color Grading: Daniel Schmid
  • Dekorace: Oliver Růžička
  • Hrají: Milena Konstantinova, Lucie Končoková, Jarmila Vychodilová, Jan Plášil (Kytary.cz), Jakub Zámrský (Kytary.cz)

-mav-

# reklama # e-commerce # hudba # Kytary.cz # Vánoce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.