Kutnohorsko a Kolínsko láká na méně navštěvovaná místa

Novou kampaní se snaží turistické oblasti Kutnohorsko a Kolínsko upozornit na méně navštěvovaná místa v regionu. 

Pá 27. září 2024 10:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/wsioqxmt/kuko_sloup

Fullscreen Sdílet

/media/z5mnznnm/kuko

Fullscreen Sdílet

Turistické oblasti Kutnohorsko a Kolínsko spustily novou kampaň, jež akcentuje méně známé památky a zajímavá místa v tomto regionu. Již nyní je k vidění na internetu a sociálních sítích, využívá také performance online bannerů. Všechny komunikační aktivity směřují na informační web. 

„V této kampani jsme chtěli vytvořit něco víc než jen vizuálně poutavý materiál. Cílem bylo také upozornit na méně navštěvovaná místa v regionu, která jsou stejně fascinující jako slavný chrám svaté Barbory, kam míří většina turistů. Slogan kampaně ‚Kutná Hora není jen chrám svaté Barbory’ tak odráží její hlavní myšlenku,“ přibližuje Jan Soukup, kreativní ředitel agentury TWDC Prague, jež je pod kampaní podepsána. 

„Kampaň je nejen originální, ale její spuštění předcházelo poměrně dlouhé testování ve spolupráci se společností Behavio Labs, což nám umožnilo přesně zacílit na naše publikum a zjistit, co opravdu funguje. Díky tomu jsme si jisti, že kampaň osloví širokou škálu návštěvníků,“ dodává Petra Ďoubalová, manažerka turistické oblasti Kutnohorsko a Kolínsko. 

-stk- 

# reklama # kampaň # turistika # destinační marketing # Kutnohorsko # Kolínsko # TDWC Prague

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.