Věk je jen číslo, vzkazuje ve výroční kampani Česká spořitelna
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa
nové kampaně společnosti T-Mobile.
Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout
hlavně příslušníky generace Z.
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio
Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby
při stolování.
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené
s domácím vařením a pečením.
Stoprocentním vlastníkem mediální agentury Havas Media Czech Republic se
stala společnost Havas Management Espaňa.
Kampaň „Udělej tečku" za starou prací představuje první spot z nového
komunikačního konceptu společnosti Alma Career.